Call of Wolf
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Wilcze PBF


You are not connected. Please login or register

Jezioro Zmian

Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1Jezioro Zmian Empty Jezioro Zmian 06.02.24 1:59

Call of Wolf

Call of Wolf
Admin

JEZIORO ZMIAN

CO TO JEST?

Z wyglądu każdy mógłby je wziąć za zwykłe, niczym się nie wyróżniające jezioro. Jednak w całej krainie krążą o nim plotki. Mówi się, że to miejsce magiczne, kryjące tajemniczą potęgę, lub wręcz przeklęte. W zestawieniu ze spokojną taflą jeziora te plotki wydają się śmieszne, przecież to jezioro jak każde inne...
Jednak wchodzisz na tereny Jeziora na własną odpowiedzialność, rozumiejąc czekające cię konsekwencje. Coś niepokojącego i dziwnego da się wyczuć niemal w powietrzu, ale co? Trudno jest tego dociec. Nie wiadomo co cię spotka, gdy spojrzysz na swoje odbicie w wodach jeziora, powiadają, że możesz tam ujrzeć przeszłe, przyszłe, lub teraźniejsze wydarzenia.
A co jeśli napijesz się wody z jeziora? Wersje są różne, możesz doznać paraliżu, woda może cię otruć, przyprawić o halucynacje, albo dać niezwykłą moc. Plotkuje się też, że gdy zanurzysz[ się w wodach jeziora wypłyniesz z niego całkowicie odmieniony wewnętrznie i zewnętrznie. Pośród tych plotek jedno jest pewne: Jezioro nigdy nie jest takie samo. Ta zmiana jest bardzo subtelna i nie każdy ją zauważy, Sekunda temu i teraz mogą się od siebie różnić diametralnie. Działanie jeziora może się zmienić w każdym momencie, niektórzy mówią, że to zależy od tego, kto znajduje się nad jeziorem. Jezioro może więc wyglądać cały czas identycznie, ale nigdy nie jest takie samo. Co cię tu spotka? To zależy od ciebie i Mistrza Gry.

Jak to działa?
Generalnie wszystko zależy od inwencji Mistrza Gry i twojej, jednak jest kilka wytycznych, według których można postępować, tak aby lepiej sobie zobrazować możliwości Jeziora. Oczywiście nie musisz się ich sztywno trzymać.

Działania Jeziora:

    • jeśli zatopisz swoje spojrzenie w wodach Jeziora jest możliwe, że wpadniesz w trans i przestaniesz zauważać to co naprawdę cię otacza. Zamiast tego możesz dostrzec przeszłe i przyszłe wydarzenia, które mogą, ale nie muszą być z tobą związane. Możesz także zobaczyć to co dzieje się w tym samym czasie, ale w innym miejscu
    • wypicie wody z jeziora może skutkować halucynacjami, przywidzeniami. Co w nich zobaczysz zależy od potrzeb fabuły. Jednak wypita woda może sparaliżować twoje ciało, lub cię otruć (nie śmiertelnie).
    • masz ochotę na kompletną zmianę wyglądu? Potwierdzonym faktem jest, że po zanurzeniu się całkowicie w Jeziorze, wypływa się z niego zewnętrznie odmienionym. To znaczy, że czarny wilk, po kąpieli staje się biały i tak dalej. Podobno jednak ta sztuczka działa tylko raz w miesiącu, w pełnię. W inne dni i noce działanie takiej kąpieli może być całkiem odmienne.


Konsekwencje
Konsekwencje skorzystania z takich i innych magicznych zdolności Jeziora zależą od konkretnych akcji i określa je Mistrz Gry po zakończonej rozgrywce w Jeziorze Zmian.

Zasady
    • wchodzisz na własną odpowiedzialność
    • podczas rozgrywki w Jeziorze Zmian bezwzględnie nie można ignorować postów MG. To co się dzieje w danej rozgrywce zależy od wcześniejszych ustaleń, chyba, że została ustalona dowolność. Nawet jeśli post MG odbiega od założeń, nie można go zignorować.
    • Jezioro Zmian zalicza się do fabuły i może wpływać na kolejne rozgrywki.
    • Na raz w Jeziorze Zmian nie powinny się toczyć więcej niż 2 akcje (z różnymi postaciami).
    • Zazwyczaj w rozgrywkach w Jeziorze Zmian udział wziąć mogą pojedyncze osoby, albo kilka wilków, niewielkie grupki. Większe grupy są dozwolone tylko w związku ze specjalnymi eventami.
    • Jeden MG powinien prowadzić na raz tylko jedną akcję rozgrywaną w Jeziorze Zmian. Mistrza Gry oczywiście można wybrać spośród tych, którzy zajmują się Jeziorem Zmian, psuciem fabuły itd.
    • Każda rozgrywka = osobny temat.
    • Aby rozpocząć rozgrywkę należy wypełnić formularz w temacie "Mistrz Gry potrzebny od zaraz" i zaczekać na odzew od wybranego MG.


Mistrz Gry
- Wichura - kolor moderacji jasnoniebieski
- Geronimo - kolor moderacji pomarańczowy

Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach