KRÓTKO O WALKACH
Walki mogą się odbywać w różnych kontekstach, np. między członkami tej samej watahy, lub różnych watah, w celach zabawy, lub treningu. Jedyną ocenianą przez Mistrza Gry walką jest ta zgłoszona w odpowiednim temacie.
W innych wypadkach to walczący decydują o obrażeniach i udanych/nieudanych atakach i obronach, a także odejmują sobie punkty HP. Mogą także sami ustalić granicę, do której walczą.
Walcząc piszemy post w trybie niedokonanym (podobnie jak to jest przy polowaniach i porwaniach). Drugi użytkownik decyduje co się udało, a co nie, a po jego poście ty decydujesz, i tak dalej.
W wypadku gdy walkę nadzoruje MG system pisania wygląda tak: osoba A - post w trybie niedokonanym, osoba B reaguje na post osoby A i odpowiada na atak, znowu w trybie niedokonanym, ocena Mistrza Gry, analiza utraconych Punktów Zdrowia. Mistrz Gry w ocenie bierze pod uwagę jak dokładnie opisano akcje, czy fizycznie to ma szansę powodzenia, a także statystyki postaci.
- Walcząc z udziałem Mistrza Gry jest kilka poziomów walk, połączonych ze stopniami odejmowania HP:
• do pierwszej krwi: - 5 HP,
• do zranienia, okaleczenia: - 10 HP,
• do poważnego okaleczenia, ran kłutych: - 25 HP,
• do uszkodzenia kończyn (stłuczenia, skręcenia, złamania, złamania otwarte): - 25 HP,
• do uszkodzenia narządów wewnętrznych: - 40 HP,
• doprowadzenie do stanu omdlenia: - 60 HP,
• na śmierć i życie (za zgodą obu użytkowników i MG): - do osiągnięcia 0 HP u jednej z walczących postaci
Przed walką należy zapoznać się z Regulaminem Porwań i Walk, a także ze statystykami (przede wszystkim z punktami HP).
Walki oceniane przez Mistrza Gry odbywają się w Arenie Zmagań, jeśli zaś są to walki dla zabawy, albo treningu, może być to arena jakiejś watahy, albo dowolne miejsce na wolnych terenach.
Mistrzowie Gry:
• Polaris - kolor czerwony
• Asassin - kolor ciemnoczerwony